Japon otomotiv devi, küresel düzeyde 11,23 milyon araç satışı gerçekleştirdi. Önceki yıla kıyasla yüzde 7,2 yükselen bu satışlar, firmanın şimdiye kadarki en yüksek araç satışı oldu. Hibrit modellerin satışı yüzde 31,4 artışla 3,42 milyona; elektrikli modellerin satışı ise 4 kattan fazla artışla 104 bin 18’e yükseldi. Firmanın açıklamasında, “En yüksek satışları elde etmek hedefimiz değil. Güvenlik ve kalite birinci önceliğimiz” denildi. Volkswagen ise geçen yıl 9.2 milyon araç satışı gerçekleştirerek ikinci sırada yer alırken, Güney Koreli Hyundai-Kia da 7.3 milyon araç satışıyla üçüncü sırada yer aldı.
Related Posts
Google, Rekabet Kurulu’na Savunma Sunarak Pazar Hâkimiyeti İddialarını Çürütmeye Çalıştı
Google, Rekabet Kurulu’nda çevrim içi reklamcılık pazarındaki pazar hakimiyeti iddialarını reddederek savunma yaptı.
Google, Rekabet Kurulu’nda çevrim içi reklamcılık pazarındaki pazar hakimiyeti iddialarını reddederek savunma yaptı.
Windows 11’de büyük yenilik! Başlat menüsü değişiyor
Windows 11, arayüzde büyük bir yeniliğe gidiyor, artık başlat menüsü widget eklenerek kişiselleştirilebilecek. İşte yeni hali…
Windows 11, arayüzde büyük bir yeniliğe gidiyor, artık başlat menüsü widget eklenerek kişiselleştirilebilecek. İşte yeni hali…
Alpine A110 Türkiye pazarına giriş yaptı!
Renault Grubu çatısı altında olan Fransız premium ve spor otomobil markası Alpine artık Türkiye’de! Fransız otomobillerinin çokça sevildiği Türkiye pazarına giriş yapan marka Fransız Alplerinden esinlenen bir lansman düzenledi. Bursa Uludağ’da …
Renault Grubu çatısı altında olan Fransız premium ve spor otomobil markası Alpine artık Türkiye’de! Fransız otomobillerinin çokça sevildiği Türkiye pazarına giriş yapan marka Fransız Alplerinden esinlenen bir lansman düzenledi. Bursa Uludağ’da …